NilsonGroups och Sveriges största skokedja DinSko kickstartar sin nya kommunikationsplattform tillsammans med Lisa Miskovsky.
Genom den nya plattformen ”Walk in” vill DinSko bli mer relevant och autentisk i digitala kanaler. Det innefattar fler samarbeten med både kända och mindre kända profiler, där Lisa Miskovsky är först ut som frontfigur för höstkampanjen ”Walk in. Warm up.”
– Vi är så glada att presentera vår höst- och vinterkollektion tillsammans med Lisa Miskovsky. Hennes varma och charmiga karaktär i kombination med sin aktiva livsstil i den norrländska naturen passar perfekt för höstens nyheter på DinSko, säger Gustav Löfving, Marknadschef på NilsonGroup.
I den exklusiva filmproduktionen ”Walk In Closet – with Lisa Miskovsky” presenterar den hyllade norrländskan höstens kollektion i sin egen hemmamiljö i Umeå, och berättar om sitt intresse för hav, natur och friluftsliv, hur hon klär sig för scenen och vikten av att det ska finnas en funktionell bredd hos de skor hon köper.
– Skor måste vara bekväma, oavsett. Om jag går på en fest kan jag lika gärna hamna vid pingisbordet vid slutet av kvällen och då måste de funka där också, berättar Lisa i filmen.
Hon tar också upp vikten av hållbarhet och att ta hand om sina skor.
– När jag köper skor tänker jag som när jag köper mina gitarrer – jag ska ju leva med dem. Mode går upp och ner och fram och tillbaka och då är det så fint att kunna plocka fram sina skor och använda dem igen, säger Lisa.
Tidigare i höst släppte Lisa nya albumet ”Bottenviken” och följer upp sin långa vår- och sommarturné med nya datum både i höst och nästa år. Sommaren 2019 var hon sommarvärd i P1 där hon berättar om sitt liv och sin familj.